Polityka prywatności
Na dobry początek – super, że odwiedziłeś naszą stronę www.magdalenamikolajczyk.pl i sposób przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych nie jest Ci obojętny. Poniżej znajdziesz cele, podstawy prawne oraz okres przetwarzania danych osobowych wskazane odrębnie w stosunku do każdego celu przetwarzania danych.
Na początek chcemy podkreślić, że Twoje dane są z nami bezpieczne. Zapewniamy poufność wszelkich przekazanych nam danych, chronimy je przed dostępem osób do tego nieuprawnionych oraz podejmujemy odpowiednie środki bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych.
Informacje ogólne
1.1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Poradnia Dietetyczno – Psychologiczna Magdaleny Mikołajczyk, NIP 7272718057. W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z polityką prywatności, w każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres www@magdalenamikolajczyk.pl
1.2. RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych) przyznaje Ci następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
prawo do usunięcia danych (jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw, abyśmy przetwarzali Twoje dane, możesz żądać, abyśmy je usunęli),
prawo do ograniczenia przetwarzania danych (możesz żądać ograniczenia przetwarzanie danych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Tobą działań),
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (masz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; powinieneś wskazać szczególną sytuację, która Twoim zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez nas przetwarzania objętego sprzeciwem. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania przez nas danych są nadrzędne wobec Twoich praw lub też, że Twoje dane są nam niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń),
prawo do przenoszenia danych (masz prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe, które dostarczyłeś nam na podstawie umowy lub Twojej zgody; możesz nam zlecić przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (jeżeli stwierdzisz, że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego).
Zasady związane z realizacją wskazanych powyżej uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO. Pamiętaj, że możesz również zwrócić się do nas z żądaniem udostępnienia Ci informacji o tym, jakie dane na Twój temat posiadamy oraz w jakich celach je przetwarzamy. Wystarczy, że wyślesz wiadomość na adres www@magdalenamikolajczyk.pl
1.3. Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane przez podmioty, z których usług korzystamy. Mogą mieć dostęp do Twoich danych osobowych, jeżeli świadczone przez nich usługi wiążą się lub mogą wiązać z przetwarzaniem danych osobowych, jeżeli będą świadczyć usługi w zakresie związanym z takim dostępem. Chodzi w szczególności podmioty takie jak hostingodawca, dostawcy usług poczty elektronicznej, podmiot świadczący usługi w zakresie obsługi technicznej strony internetowej, biura rachunkowe, dostawcy oprogramowania chmurowego itp. Pamiętaj, że Twoje dane są bezpieczne i przetwarzane jedynie w niezbędnym zakresie. Ponadto, w razie zaistnienia takiej konieczności, Twoje dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, organom lub instytucjom uprawnionym do uzyskania dostępu do danych na podstawie przepisów prawa, takim jak służby policyjne, bezpieczeństwa, sądy, prokuratury, a także urzędom skarbowym w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków podatkowo-rozliczeniowo-księgowych.
1.4. Przekazujemy Twoje dane osobowe do państw trzecich w związku z korzystaniem z narzędzi, które przechowują dane osobowe na serwerach zlokalizowanych w państwach trzecich, w szczególności w USA. Dostawcy tych narzędzi gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowne mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO lub korzystanie ze standardowych klauzul umownych. Do przechowywania danych osobowych na serwerach zlokalizowanych w państwach trzecich dochodzi w ramach usług Google (opisanych w niniejszej polityce prywatności), których dostawcą jest Google Ireland Limited oraz w ramach systemu mailingowego .
2. Cele i czynności przetwarzania danych osobowych
2.1. Kontakt.
Dane przetwarzane: imię, adres e-mail plus ewentualnie dane zawarte w treści wiadomości (podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by nawiązać kontakt.)
Cel przetwarzania: nawiązanie kontaktu
Okres przetwarzania: Treść korespondencji może podlegać archiwizacji i nie jesteśmy w stanie jednoznacznie określić, kiedy zostanie usunięta.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli nasz uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania po zakończeniu kontaktu jest również nasz usprawiedliwiony cel w postaci archiwizacji korespondencji na potrzeby wewnętrzne (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Uprawnienia: Masz prawo do domagania się przedstawienia historii korespondencji, jaką z nami prowadziłeś (jeżeli podlegała archiwizacji), jak również domagać się jej usunięcia, chyba że jej archiwizacja jest uzasadniona z uwagi na nasze nadrzędne interesy, np. obrona przed potencjalnymi roszczeniami z Twojej strony.
2.2. Umawianie i realizacja wizyt.
Dane przetwarzane: dane niezbędne do umówienia i realizacji wizyt, tj: imię i nazwisko, adres rozliczeniowy, dane firmy, adres e-mail, numer telefonu, numer konta bankowe (opłata dokonYwana jest formą przelewu) a także dane wrażliwe niezbędne w zakresie realizacji wizyty.(Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do umówienia i realizacji wizyty.)
Cel przetwarzania: wykonanie umowy zawieranej poprzez umówienie wizyty, wystawienia faktury i uwzględnienie jej w dokumentacji księgowej, cele archiwalne i statystyczne oraz marketing bezpośredni własnych produktów i usług.
Okres przetwarzania: czas niezbędny do realizacji wizyt, a następnie do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy.
Po upływie tego terminu, dane nadal mogą być przez nas przetwarzane w celach archiwalnych statystycznych – np. w celu identyfikacji klienta powracającego a także w celach marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług do czasu zgłoszenia sprzeciwu.
Podstawa prawna: wykonanie umowy zawieranej poprzez umówienie wizyty (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), zgoda na przetwarzanie danych szczególnej kategorii – dane dotyczące zdrowia (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), wystawienia faktury (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), uwzględnienia faktury w dokumentacji księgowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), marketing bezpośredni własnych produktów i usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych i statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Uprawnienia: W przypadku danych o wizytach nie masz możliwości sprostowania tych danych po realizacji wizyty. Nie możesz również sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Podobnie, nie możesz sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych zawartych w fakturach. Możesz sprzeciwić się przetwarzaniu danych w celach marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług. Możesz wycofać udzieloną zgodę na przetwarzanie danych szczególnych kategorii.
2.4. Reklamacje i odstąpienie od umowy.
Dane przetwarzane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, numer rachunku bankowego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by złożyć reklamację lub odstąpić od umowy.
Cel przetwarzania: realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia od umowy
Okres przetwarzania: czas niezbędny do realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia. Reklamacje oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy mogą być ponadto archiwizowane w celu możliwości wykazania w przyszłości przebiegu procesu reklamacyjnego lub odstąpienia od umowy
Podstawa prawna: celu realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia od umowy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a następnie w celach archiwalnych, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Uprawnienia: W przypadku danych zawartych w reklamacjach oraz oświadczeniach o odstąpieniu od umowy nie masz możliwości sprostowania tych danych. Nie możesz również sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Po upływie terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy możesz jednak sprzeciwić się przetwarzaniu przez nas Twoich danych, jak również domagać się usunięcia Twoich danych z bazy.
3.1. Logi serwera.
Korzystanie ze strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera.
Logi obejmują m.in. Twój adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym z jakiego korzystasz.
Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony i nie są wykorzystywane przez nas w celu Twojej identyfikacji.
Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.
3.2. Google Analytics.
Korzystamy z narzędzia Google Analytics zapewnianego przez Google LLC z siedzibą w USA.
celem jest tworzenie statystyk i ich analiza w celu optymalizacji naszych stron internetowych.
zbierane dane są danymi osobowymi i nie dają możliwości Twojej identyfikacji. Informacje, do jakich mamy dostęp w ramach Google Analytics to, w szczególności: informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej, z której korzystasz, podstrony, jakie przeglądasz w ramach naszego serwisu, czas spędzony w naszym serwisie oraz na jego podstronach, źródło, z którego przechodzisz do naszego serwisu.
w ramach Google Analytics korzystamy z Funkcji Reklamowych takich jak raporty demograficzne i zainteresowań, przedział wieku, w którym się znajdujesz, płeć, przybliżona lokalizacja, zainteresowania określone na podstawie aktywności w sieci.
W celu korzystania z Google Analytics, zaimplementowaliśmy w kodzie naszej strony specjalny kod śledzący Google Analytics. Kod śledzący wykorzystuje pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google Analytics Przy okazji odwiedzin naszej strony internetowej automatycznie pozostawiany jest w Twoim urządzeniu plik remarketing cookie firmy Google, który z pomocą pseudonimowego identyfikatora (ID) oraz na podstawie odwiedzanych przez Ciebie stron umożliwia wyświetlanie reklam opartych na zainteresowaniach.
Jeśli w takim przypadku będziesz zalogowany podczas wizyty na naszej stronie internetowej w serwisie Google, Google wykorzysta Twoje dane razem z danymi Google Analytics w celu stworzenia i zdefiniowania list grup docelowych dla celów remarketingu na różnych urządzeniach. W tym celu Google łączy tymczasowo zebrane informacje z danymi Google Analytics, aby utworzyć grupy docelowe. szczegóły związane z przetwarzaniem danych w ramach Google Ads na stronie: https://policies.google.com/privacy.
Pamiętaj, że jeśli jakiekolwiek podane przez nas informacje dot. polityki prywatności czy plików cookies są dla Ciebie niejasne, jesteśmy dla CIebie dostępni pod adresem mailowym www@magdalenamikolajczyk.pl
Przewiń do góry